Sportstrollet
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Gratis frakt for kjøp over 1500,-

Salgsbetingelser og retur

Salgsbetingelser:

Når du bestiller varer fra Puddersport, vil du få en ordrebekreftelse på e-post. Du vil raskt få beskjed om varen eventuelt er utsolgt, og informasjon om når den eventuelt kommer inn igjen. Dersom varen er utsolgt vil vi kreditere beløpet. 

 

Retur:

Dersom du ønsker å avbestille en vare, tar du kontakt med oss snarest. Hvis varen er sendt, må du benytte deg av angrefristen.

Angrefristen er 30 dager etter mottatt pakke. Hvis du returnerer varer, krever vi at produktene er i samme stand som da du mottok de. Dvs. i sin originale emballasje, med lapper på, og uten eventuell brutt forsegling.

Returportoen må betales av kunden. Varene bør sendes som sporbar og forsikret pakke. Hvis det blir benyttet andre forsendelsesmåter og pakken blir borte på veien til oss, er avsender selv ansvarlig for tapet av varen.

Varer som blir sendt i oppkrav til oss, vil ikke bli hentet.

Retur må registreres via e-post til post.alesund@intersport.no, og du vil få svar på om vi godkjenner din retur eller ikke. Monterte skipakker, eller andre persontilpassede varer, vil ikke kunne returneres. 

Vi krediterer returen din når vi har mottatt og godkjent den hos returavdelingen vår, så i mellomtiden kan du bestille ny vare i nettbutikken vår! Så slipper du å vente.

Det er ikke mulig å returnere varer etter 30 dager etter du mottok pakken.

Retur sendes til: Intersport Ålesund, Notenesgata 2, 6002 Ålesund. Tlf. 90057897.

 

Uavhentet pakke:

Det er hentefrist  fra pakken ankommer postkontoret til den blir sendt i retur. De sender ut hentemeldinger på sms og e-post. så det er svært viktig at man henter ut pakken innen fristen! Etter fristen blir pakken sendt i retur til oss. Ordren vil da bli behandlet som en uavhentet ordre.

Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentetgebyr på 300,- for å dekke våre og Brings kostnader (kostnader ved å skaffe varen, ekspedisjon av Bring, frakt og ekspedisjon av oss). Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr.

Inneholder pakken persontilpassede varer, f.eks. ferdig monterte ski, vil pengene for dette ikke bli tilbakebetalt.

 

Reklamasjon:

Har du mottatt et produkt som du vil reklamere på, sender du en e-post til post.alesund@intersport.no med bilde og forklaring av problemet. Du vil motta en e-post fra oss før du evt. skal returnere varen. 

 

Trykk ENTER for å søke